Články
Aktuality

Další aktuality

Top

Reklamace

Jak zaslat zboží k reklamaci:


Vadné zboží nám zašlete na níže uvedenou adresu. Je potřeba doložit kopii prodejního dokladu nebo originál záruční list s razítkem naší firmy. Nezapomeňte na podrobný popis závady a úplný kontakt na reklamující osobu Reklamované zboží pečlivě zabalte a nezapomeňte přiložit soupisku příslušenství (karta, dálkové ovládání, kabely). Pokud je to možné, tak vadné zboží zasílejte vždy kompletní. Náklady spojené s odesláním reklamovaného zboží k nám si hradí zákazník. Zásilky zaslané na naše náklady nebo na dobírku nepřebíráme.

Pokud bude reklamace shledána, jako neoprávněná budou veškeré náklady s ní spojené (diagnostika přístroje, doprava atd.) účtovány k tíži klienta!!

Záruční doba (pokud není uvedeno jinak) je 24 měsíců. Záruka na baterie v měřících a jiných přístrojích je 6 měsíců.


Adresa servisu:

DX COM s.r.o.
Jateční 16
750 02 Přerov


telefon: (+420) 581 201 651, tel. (+420) 605 290 830  ( Po-Pá 9:00 - 16:00 )

 
Rychlý kontakt

Prostřednictvím následujícího formuláře nám můžete zaslat jakýkoliv dotaz či připomínku.
Odeslaný text bude doručen na adresu dxc@dxc.cz.