Reklamace
Jak zaslat zboží k reklamaci:
Vadné zboží nám zašlete na níže uvedenou adresu. Je potřeba doložit kopii prodejního dokladu nebo originál záruční list s razítkem naší firmy. Nezapomeňte na podrobný popis závady a úplný kontakt na reklamující osobu Reklamované zboží pečlivě zabalte a nezapomeňte přiložit soupisku příslušenství (karta, dálkové ovládání, kabely). Pokud je to možné, tak vadné zboží zasílejte vždy kompletní. Náklady spojené s odesláním reklamovaného zboží k nám si hradí zákazník. Zásilky zaslané na naše náklady nebo na dobírku nepřebíráme.
Pokud bude reklamace shledána, jako neoprávněná budou veškeré náklady s ní spojené (diagnostika přístroje, doprava atd.) účtovány k tíži klienta!!
Záruční doba (pokud není uvedeno jinak) je 24 měsíců. Záruka na baterie v měřících a jiných přístrojích je 6 měsíců.
Adresa servisu:
DX COM s.r.o.
Jateční 16
750 02 Přerov
telefon: (+420) 581 201 651, tel. (+420) 603 882 963 ( Po-Pá 9:00 - 16:00 )